четвъртък, 4 февруари 2016 г.

New Post has been published on

New Post has been published on http://ift.tt/1PTT2mH

Анализ на Популярни Мъжки Парфюми

На вниманието на читателите – това са ревюта на едни от най-популярните мъжки парфюми. Събрани напълно произволно, без да бъдат подреждани в класация и без да бъде гласувано – това са няколко парфюма, които ще грабнат вниманието ви, ако вече не са го направили.

hugo-boss-boss-6Hugo Boss No.6 Bottled
Този парфюм идва в просто, но все пак привлекателно шишенце. Няма нищо толкова впечатляващо в опаковката, но това не е важен фактор. Създадено през 1996 година, това е ухание, което е остава сред най-продаваните от самото си пускане на пазара и лесно може да бъде наречено класика. Ябълка и бергамот са основните нотки, като канела следва веднага и все пак това не е прекалено силна комбинация. Има много причини поради, които това продължава да бъде един от най-продаваните и привлекателни парфюми за толкова дълго време.

Бос “номер 6” може да бъде носен през почти всеки сезон. И все пак е за предпочитане да го избягвате в много топло време. За страни с целогодишно по-прохладен климат това е ухание, което може да използвате всеки ден от годината – в допълнение трябва да се каже, че това е много промеливо ухание, което става както за офиса, така и за излизане през вечерта.

bvlgari-aqva-pour-homme34Bvlgari Аqua
Шишето на тази парфюм е доста запомнящо се. Кръгло и плоско – удобно за захват и употреба. Изпипани и красиви – детайлно направените шишенце и кутия показват само малко от това, което реално представлява самото ухание вътре.

Вдъхновен от мотива за морското – това е точното попадение ухаещо на освежаващи дълбоки води. Както всички подобни маркови парфюми, Аква е ще ви служи чудесно през всеки сезон, особено пролетта и лятото, като дори само две напръсквания ще са напълно достатъчни. Подходящ е за всички възрастови групи и като цяло се проявява като един доста универсален, но и уважаван по целия свят аромат.


from Tumblr http://ift.tt/1KrLL1d
via IFTTT

Няма коментари:

Публикуване на коментар