понеделник, 20 април 2015 г.

Британец излекувал рак на дебелото черво с масло от канабис

news picture
Британецът Дейвид Хибит, твърди, че масло от канабис го е излекувало от рака на дебелото черво, въпреки че лекарите му определили само 18 месеца живот. 33-годишният баща с едно дете бил диагностициран с фаталната болест през юли 2012 г., след като първоначално се смятало, че страда от хемороиди. Въпреки химиотерапията, лъчетерапията и няколко операции, на които се е подложил, лекарите определили, че изход от болестта няма.

from Информационна агенция "БЛИЦ" http://ift.tt/1QcQKT7
via IFTTT

1 коментар:

  1. Поштовани господине Рик Симпсон

    Желим да поделим моје невероватне резултате са ТХЦ / ЦБД цаннабис уља чудо
    лек
    Програм сам ставити на Рицк Симпсон Службе за последња 3 месеца.
    Ја сам за само 3 месеца и 1 недеља изгубили све туморе упорних рака
    из мог система у потпуности.
    ricksimpsoncannabisoil_phoenix@outlook.com
    Што је још важније, ја сам више не морају да се баве срамоте и
    непријатност од зрачења, хемотерапија, пилуле и великих фармацеутских заједно са
    ит Скандали пропагирање живота људи са лежи на лажима и ништа
    али Лиес.

    Делим контакт овог великог сервиса Сир Рицк Симпсон
    ricksimpsoncannabisoil_phoenix@outlook.com
    ricksimpsoncannabisoil_phoenixtears@outlook.com
    +447024075089

    Једва чекам да покаже своју нову енергију и тело мојој породици и пријатељима.

    Hvala Vam mnogo.

    Нора.

    ОтговорИзтриване